WhatsApp

Klachtenprocedure

icon stars

Als je een klacht hebt over een behandeling of een product, moet je deze zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen twee weken na ontdekking van het probleem, zowel mondeling als schriftelijk (adres: Spuiboulevard 263, 3311 GP Dordrecht) melden aan de eigenaar van FillerHouse: Claudia Jacobs. FillerHouse zal vervolgens binnen vijf werkdagen na ontvangst van je klacht een passend antwoord geven.

Wanneer je klacht over een behandeling gegrond wordt bevonden, zal FillerHouse de behandeling opnieuw uitvoeren zoals oorspronkelijk overeengekomen. Dit geldt echter niet als je kunt aantonen dat een herhaalde behandeling inmiddels zinloos is geworden; in dat geval moet je dit schriftelijk aan FillerHouse kenbaar maken.

Mocht je klacht over een product gegrond worden verklaard, dan zal FillerHouse het aankoopbedrag van het product gedeeltelijk of volledig aan je vergoeden.

Het is in eerste instantie de bedoeling dat je contact met ons opneemt om je klacht te bespreken. Mocht je echter niet tevreden zijn met de afhandeling van je klacht, dan heb je ook de mogelijkheid om een klacht in te dienen via het klachtenportaal waarbij wij zijn aangesloten.

Als jij en FillerHouse niet tot een overeenstemming kunnen komen over de afhandeling van je klacht, heb je het recht om het geschil voor te leggen aan een bevoegde rechter of een mediator voor een bindende uitspraak.